View Single Post
Sitat av Nether Vis innlegg
Her tar du som mange andre i tråden utgangspunkt i et premiss jeg ikke godtar. Det at situasjonen til barnet blir forbedret om far er ute av bildet. Hvordan kan du vite det? Hva baserer du den påstanden på? Og hvorfor kan ikke TS stole på mannen sin, da hun har gjort det klinkende klart at rusfronten er det eneste ordentlige problemet de har? Det at ektemannen ikke har vært ærlig om rusbruket sitt innebærerer altså at han ikke er til å stole på i det hele tatt? Hvis du leser svarene til Tøffetom, så går han lengre i detalj på nettopp dette.

Jeg håper også at TS tar et valg som er basert på barnets beste. Jeg håper også at hun ikke tar rådene deres som alvorlig, da de stort sett er basert på svada og inkompetent synsing.
Vis hele sitatet...
Far er avhengig av amfetamin og er fortsatt aktiv i et narkotika miljø, og du mener fortsatt dette er noe et barn kan være en del av? Jeg baserer påstandene mine på erfaringer gjort i det ekte liv, alle folka jeg har møtt som har fått livet sitt ødelakt av amfetamin, alt faenskapet jeg har sørget for i min egen familie pga amfetamin, og alle 1000 jeg har pratet med som har påvirket av amfetamin. Det er jo ganske innlysende at hun ikke kan stole på han om hun ikke kan stole på det han sier om russbruket sitt, hvordan skal ts stole på at far er nykter i morgen og er egnet til og passe barnet alene? Rusfronten det eneste ordentlige problemet, du får det til og høres ut som en bagatell men vær klar over at vi som missbruker forskjellige stoffer vær dag setter narkotikan vår fremfor alt.
Sist endret av norskesvensken; 5. mars 2016 kl. 01:24.