View Single Post
Den andre vennegjengen syntes ikke dere er like kule som dem, verre enn det er det ikke. De har havnet på et sted hvor de føler at dere ikke kan bidra i dynamikken, tvert imot føler de heller at dere holder de tilbake i det som var. De har møtt nye folk med høyere status som gjør at de unngår å bli sett med dere offentlig, i frykt for å bli plassert på samme rang. Dere ser ikke like bra ut som dem og skremmer derfor bort alt av bra mus på fester, fester hvor de forøvrig blir stoppet i døra hvis de dukker opp mot dere.

Jeg har selvfølgelig ikke peiling på om noe av dette stemmer, men helt ærlig så er det ting som falt meg inn da jeg leste innlegget ditt. Du har ikke krav på folks fritid fordi vennskapet har lang fartstid, og det er ikke sånn at man trenger å ha gjort vondt mot folk for at dem ikke vil være bestevenn. Utifra hva du skriver så tipper jeg du er rundt 20, sikkert enda yngre. I den alderen er det helt vanlig å vaske av seg barndomsvennskap. Det er faktisk mer uvanlig at man tilbringer voksenlivet med barndomskompiser, enn motsatt.