View Single Post
Hei!

Jeg leier et rom i en leilighet, som ligger i en blokk. Generelt er det lite støy mellom leiligheter, men jeg er så heldig at i akkurat mitt rom hører jeg prating, antagelig fra leiligheten under. Det virker som om lyden går igjennom fiber-inntak, som kommer ut fra veggen i rommet mitt, men det virker også som lyden forsterkes av noe? Er usikker på akkurat det, men hører noen stemmer bedre ellers i rommet enn akkurat ved fiber-inntaket.

Det blir sånn at det akkurat er plagsomt, spesielt når det er helt stille ellers. Går jeg ut av rommet mitt hører jeg ingenting som helst. Heldigvis har det ikke vært mye festing elle lignende, men den ene gangen det har skjedd så hørte jeg musikken så godt på mitt rom at jeg ikke skjønte hva som skjedde, og til og med da hørte jeg lite/ingenting rett utenfor mitt rom.

Noen som kan tenke seg hvorfor det kan være så lydt akkurat her? Kommer alt fra fiber-inntaket? Kan det gjøres noe med? Det er et rom i den dyrere enden av skalaen, og er ellers storfornøyd, men blir lei av å høre på høylytte kranglende naboer både sent og tidlig...