View Single Post
Bestill noe drugs til han fra *utlandet* meget meget høy sjangse for at det blir stoppa - så kjører du på med en bekymringsmelding til barnevernet om at karen bruker, og vipps ser han aldri kidden sin igjen - wmohahaha

(Nei - ikke gjør dét) Men enten lar du bitterheta diktere hvordan *du* har det i hverdagen - eller så snakker dere alle rolig ut ilag. Familievernkontoret ble nevnt over her - føler dét var et ypperlig forslag

Er sikkert ikke lett for han å se en anna dude oppfostre sin kid og være der - så dere hadde def hatt godt utav å bare snakka. Funker ikke dét - kjør på med full atomkrig på hverandre til en av dere drepes og den andre sitter i buret mens barnet som ble fanga i kryssilden vokser opp uten osv osv klisjé klisjé sob-story osv osv.

Jeg har en del ting jeg var meget bitter over, og idag er jeg bare enda mer glad for at jeg aldri gjorde noe utav de ti tusen planene jeg hadde. Meget menneskelig å hate - men jeg tror det å heve seg over det/ordne opp med ord istedet er det som *virkelig* gjør oss til mennesker.