View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg skjønner deg godt. Jeg er mannen i et lignende forhold. For tiden er det vanskelige for mange stonere pga redusert tilgang.
Ble tom for 3 dager siden, og er litt amper hvis jeg føler meg mast på eller kritisert. Sov dårlig første natta.

Man blir litt mer følsom og kanskje aggressiv av å gå uten, fordi man blir mindre følsom og mindre aggressiv av å gå på.
Naturlig.

Jeg pleier å varsle dama hvis jeg er tom for cannabis, og hvis jeg må fks ta seroquel for å sove, som jeg også syns jeg mer amper og irritabel dagen etterpå. Jeg har en moderat alvorlig tinnitus som gjør at jeg ofte trenger litt hjelp for å roe ned stressnivået og innsovning.
Ellers vil jeg si at det er ikke greit å la abstinenser gå utover partner, men det er også en del av å gi, ta, tåle og bli tålt tilbake i et forhold hvis man virkelig liker hverandre og ønsker å være sammen.

Det er en kneik å komme over, og så blir han mindre irritabel. Hvis dere har vært sammen "lenge" og er dedikerte til hverandre, så ordner dette seg enten eller. Dette en periode der mange parforhold vil ha ekstra belastning av flere grunner. Gå oppå hverandre innendørs, ikke normalt liv med normale vaner etc. Det er mange ting nå for tiden.

Heia dere, og ha en fin helg!