View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Man tror på det man ønsker selv. Helse er ikke en fastsatt vitenskap med endelige fakta. Mental helse tenker jeg på da men også placebo effekt generelt gjennom å tro på andre ting enn hva en psykolog har studert seg til som en person fant på for en del år siden.

Jeg er absolutt ikke inne i noe alternativ medisin som en sjaman som noen hinter til. Jeg mener dog at langvarig opplegg fra mental helse er for de svake blant oss som ikke finner andre løsninger eller har styrke til å ta andre løsninger.
Vis hele sitatet...
Du veit at depresjon ikke er noe psykologer har funnet opp? Det er hjetneforskere som har konkrete funn.

Å kalle alvorlig psykisk syke for svake fordi de søker hjelp er direkte grunn til mange av de 600 årlige selvmordene i landet vårt så ryk og reis med den undertrykkinga og nedlatende synet ditt.

Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Er ikke noen fanatiske eller rare ideer jeg har. Kun en gjennspeiling av friske mennesker i samfunnet ditt hvor forsellige teknikker blir brukt for å ikke havne i ett mental helse system som har fått veldig mye kritikk de seneste årene av rettmessige grunner. Bruk av tvang er ett eksempel hvor Norge er i verdenstoppen. Mediene har skrudd av stormen men overgrepene fortsetter.
Vis hele sitatet...
Du tenker at de som blir innlagt i psykiatrien under tvang er "friske mennesker i samfunnet"?

Shiet jeg håper noen admins tar å rensket opp i disse kommentarene her, som bidrar til å legge skam på psykisk syke og hindre de i fra å søke hjelp, og øke selvmordstatestikken. Uforsvarlig shit du poster ass, blåst.