View Single Post
Sitat av Spsy Vis innlegg
Påstår lang ifra at denne mannen er noe geni, men han har derimot en ganske spesiell retorikk. Ifølge Dilbert Adams (Dilbert skaperen) er denne retorikken et bevisst valg fra Trump sin side. Les mer fra boken hans Win Bigly sin wiki her.
Vis hele sitatet...

Jeg har også hørt lignende utsagn om Trump. Fra andre kilder vel og merke, om at måten Trump taler på er noe han gjør helt bevisst! Han dummer ned retorikken rett og slett så at alle lettere skal forstå hva han mener, spesielt innvandrere.

Han sier mye rart og oppfører seg til tider snålt, det synes jeg iså. Men han har fått gjennomført mye av det han lovte han skulle gjøre før han ble president. Mer en det Obama fikk til.

Når det gjelder Trump så tror jeg man må skille mellom han som person og politikken hans. Fordi om man bare fulgte med på pressekonferansene han holdt, ville man kanskje tenkt for seg selv: "Denne mannen kan da vel ikke være i stand til å få gjennomslag for særlig mye". Men han har utrettet en del positivt for USA.

Når det gjelder coronaviruset kunne han vel håndtert det annerledes. Men det kan man si om resten av verden også!

Jeg er ingen stor Trumf - tilhenger, men har sansen for at han tør å være politisk ukorrekt. Der er en egenskap få, om noen andre politikere er kapabel til, eller kanskje mer korrekt: Har guts til.