View Single Post
Jeg har bare skutt ketammin IM og IV fra ampuller, jeg og en kompis dro på fløyen en vakker dag, vi hadde tatt metadon og mogadon, hvertfall jeg. Ketamin fungerer synergistisk med opiater, derav metadonen, for dette var danske metadon tabletter lenge før jeg gikk på metadon i lar.

Så prøvde vi IM, som var fett men jeg ville som alltid ha mer. Så jeg fylte en pumpe og instruerte min venn til å ta ut sprøyten når det funket på meg for det skjer så fort IV at man klarer ikke alltid ta nålen ut av armen selv. Kompisen min bare IM'et og vi hadde begge tripper der vi så oss selv ovenfra, jeg trodde jeg var et kamera oppi trærne som overvåket nettopp oss. Det var helt fantastisk deilig og en av mine beste rusopplevelser. Jeg skjanglet nedover svingene fra fløyen og ned til byen, fra ene siden av gaten til den andre, et ubder at jeg gikk beint når jeg skulle møte mormor i byen rett etterpå.

Senere på kvelden tok jeg om IM'et det siste alene på rommet på hospitset, så jeg fikk tid til å gjemme sprøyten og legge meg ned. Jeg lot tven surre i bakgrunnen, og plutselig var jeg i krigen med gevær type ag3, og skjøtmot fiender, og så noe nytt like sinnsykt. Når jeg kom ut av trippen så jeg nyhetene sto på i bakgrunnen, så de må ha tatt meg med på tur der nyhetene skjedde nesten. Og så sa jeg til TVen, 'VAR DET DU!'

s
Sist endret av saviour; 24. januar 2020 kl. 04:38.