View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, ønsker ikke å oppsøke K-hole riltig enda, men en sterk common i første runde.

Hvordan er det å redosere?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier ikke gå for K-hole selv. Jeg foretrekker å kjøre en sterk-common dose, og bare ligge med øynene igjen og meditere. Blir litt sånn på kanten av hullet. Jeg har prøvd esketamin (S-isomer) og racemisk miks (litt S-isomer og litt R-isomer, og foretrekker esketamin selv, men det er ikke alltid man får vite hva man har. Esketamin er somregel litt mer psykedelisk, og er også det de bruker som medisin mot depresjon. Har selv fått mye selvtillitsbyggende ut av ketamin-turene. Det hjalp meg ut av mørket og gav meg motet til å hoppe på en sjanse til å komme meg videre, som jeg egentlig trodde jeg ikke var i stand til å ta. Det er en av grunnene til at jeg foretrekker å ta det alene. Det er for meg en veldig personlig ting, og jeg har ingen behov for å sosialisere meg.

Forøvrig har jeg pleid å ta ca. 60mg og dele opp i 4-6 linjer og så tatt de med ca. 10 minutters mellomrom. Det funker veldig fint for meg, og er ingen problem hvis målet ikke er å gå rett inn i hullet. Skal du inn i hullet er det mest effektivt å ta alt så fort som mulig. Effekten kommer selvsagt an på hvor rent produkt du får. Det jeg har vært borti har hatt en renhetsgrad på 94%+. Vet ikke om det er normalt å få urent ketamin, men det kan sikkert forekomme. Aner foresten ikke hva som er ment med å vaske det. Det eneste jeg har måttet gjort er å knuse opp krystaller (knuser forsåvidt pulver opp litt ekstra og for å gjøre det minst mulig ubehagelig).