View Single Post
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Men uansett tror og håper jeg for din del at saken er over og at dette bare er et siste desperat forsøk fra en syk, syk kvinne.
Vis hele sitatet...
Altså jeg kan ikke fatte hva de skulle trenge mer avhør for??
Jeg har allerede hatt et tre timers langt avhør hvor jeg har fortalt opptil 15 ganger om jeg var inne i henne 1 eller 2sek, om hun så at jeg tok av meg buksa før jeg penetrerte,hvem som initierte sex,hvorfor jeg ikke hadde på kondom osv....
Hva et annet avhør hadde avslørt er for meg ikke mulig å fatte
Dessuten så fikk jeg en rekke ekstra spørsmål når jeg var innom for å signere uttalelsen min, dette ble også ført inn i rapporten.Hadde vel egentlig sånn sette 2avhør med etterforskeren.
Hva mer trenger de? Det er ikke snakk om nye bevis som kan dukke opp. Våre forklaringer til politiet er nesten identiske, og politiadvokaten har konkludert at det ikke kan klassifiseres som et seksualovbrudd og henlagt saken.

Det jeg lurer på er om dette etter statsadvokaten stopper, eller om det kan gå videre opp i systemet til riksadvokaten?

Hun har også mulighet til å kjøre privat straffesak i h.h.t loven, men da må hun dekke advokatkostnadene selv.Er hun gærn nok, gjør hun kanskje det og.Who knows.

Jeg er litt i paranoid mode nå, for dette drittet nekter å forsvinne, akkurat som en spøkelse som henger der.

Jeg skal uansett melde ifra her hva statsadvokaten har bestemt seg for når jeg får brevet.
Sist endret av auting82; 9. februar 2017 kl. 19:13.