View Single Post
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Gå til motsøksmål. Saksøker henne så kraftig at hun ikke klarer å sove godt om natten. Fulgt med på hele tråden siden dag 1, og det er jo helt utrolig. Skal hun virkelig prøve å komme seg videre? Dette er en spenn hakke gal jente av et slag. Ønsker deg lykke til :-)
Vis hele sitatet...
Takker , hun har hele tiden hevdet at eksen var en psykopat.Jeg tror jeg forstår nå hvem som er den egentlige psykopaten
Jeg håper virkelig statsadvokaten henlegger det her og at dette går i glemmeboka, men den jævla saken har en lei tendens til å dukke opp når man tror man er ferdig med det.
Hvis statsadvokaten henlegger det her, så kan jeg ikke forstå at hun har flere muligheter. Det siste må jo være voldtektserstattningskontoret hun kan henvende seg til og håpe å få noe via de

Sitat av Susa Vis innlegg
Uansett hvor mye hun klager, så blir ikke en ikke straffbar handling til en straffbar handling fordi hun føler seg krenket, så jeg tror du kan føle deg trygg. Understreker tror, for jeg er ikke advokat.

Iherdig dame dette her.
Vis hele sitatet...
Susa, jeg håper du har rett. Man skulle tro det ikke er mulig å omgjøre en ikke straffbar handling til voldtekt,me vi får se. Det verste er ventetida
Sist endret av auting82; 2. februar 2017 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.