View Single Post
Sitat av auting82 Vis innlegg
Jeg fikk beskjed når jeg var på politi avhøret ifjor desember at jeg må komme innom for å skrive under på rapporten hun politiavhører dama har skrevet sånn at vi er enig om hva som er sagt fra min side under politiavhøret.
Jeg har enda ikke hørt om når jeg skal komme innom politistasjonen for å gjøre det ?
Denne saken har allerede vært veldig belastende for meg og ødelagt veldig mye . Jeg håper bare jeg får den raskest mulig ut av verden, selv om jeg tror det kommer til å trekke ut i tid.
Jeg har definitivt fått en reality check for å si det sånn i forhold til hvor galt det kan gå hvis man møter på feil damer ut på byen. Jeg har også innsett etter å ha lest en mengde rapporter fra gamle rettsaker at man i Norge kan bli anmeldt for voldtekt på ganske tynt grunnlag og man risikerer i verste fall fengsel eller stor bot og det utenat den fornærmede har reelle bevis.Det finnes en mengde justismord her i landet på det.
Neste gang jeg er ut på byen så kan en gal dame bare peke på meg å si han har voldtatt meg, også virker det nesten halvveis sånn, at man i dette landet må bevise at man ikke har gjort det og ikke omvendt.
I tillegg, det som er helt sinnssykt er at selv om man blir frikjent i retten og til og med hvis saken henlegges av politiet, så kan denne kjerringa søke om erstatting. Det finnes visst et organ som vurderer om hun bør få erstatting eller ikke. Jeg tipper at de gir erstatting til disse "voldtektsofre" nesten uten snev av bevis på at det virkelig har skjedd et voldtekt. Så da utbetaler staten et heftig beløp på 150.000kr til "offeret" som kan cashe inn med et smil. Regninga blir så sendt til meg som sitter igjen med gjelda.
Ja, det er så ånd svakt som det går an å bli.
Vurder å flytte ut av Norge, det kan ikke være såå sinnssykt andre steder.
Vis hele sitatet...
Du burde prøve og få taki en av eksene hennes som kan bekrefte at dama er ustabil under rettssaken.
Sist endret av Rundstykke; 5. januar 2017 kl. 13:12.