View Single Post
Jeg er glad i rap og norsk rap også. Men det som er med norsk rap, og norske generelt er at vi ikke har noe mål med hva vi vil, vi har det for bra til og kunne rappe om no' som helst. Så det blir veldig fort pappa driter penger og sånt,, Ellers har vi sånn rap som at vi er den råeste i verden bullshit. Lurer på om noen har sett litt mye på NWA. Om jeg har missforstått rap, kan hende. Men jeg mener Old Skool 10 reiser bedre enn det meste man har ute på markede. Rap er poesi, rim på rim ikke glock på glock, a ight. Da tenker jeg mest på godfathers of raps 2pac og Notorius. Begge har utolige tekster om livet hvor mange er dype osv f.eks BIG synger "im hard jehovas and im from the pearly gate, FUCK EM, i didnt want to go to heaven anyway but my mama got me on my knees with my hans in real grip, Hail mary fuck'her i never knew her, idd probly screw her and dump the body in the sewer" Det er så jævlig lattis at det gjør vondt på slutten der, men det starter så synnsykt bra, men så tenkte sikkert BIG "oh shit my niggah i got a rep, cant go all mussy mush on all my faaans" så skreiv han det siste piss med hail mary, sånt jallah som fører sangen ikke vidre eller no, bare PURE BULL SHIT. kjør gjerne lattis rappen, rappen din må ha stilen. F.eks Se for deg han derre Aha take on me begynnte å synge: take on me, fuck me behind the shed, cause it will give me street cred, and maybe a new bed",) sånn midt inne i den sangen. føler du meg?', sånt lattis shit har ingenting i god rap og gjøre, my opinon.

Shiiit, Burde ikke mene detta men Odd Børresten er norgest beste rapper, No Doubt. Han kan det, han har det, alle kan lære av han, og tekstene hans er lattis dybe med sammenheng, a rite.

ej du goillum, er ikke son of light og n-light N samme fyren, akkurat som Marshall Matters Slim shady list goes on