View Single Post
Sitat av DrPerception Vis innlegg

På steroider blir jeg så sterk at det fort kan by på skader med denne tilnærmingen. Har rævet muskelfestet i brystet under benkpress og har knekt kragebeinet av markløft. Øker man 50kg på en øvelse iløpet av noen uker er det ikke rart resten av kroppen ikke har klart å tilpasse seg den nye muskelmassen.
Vis hele sitatet...
Gjelder ikke det her gjerne de 1-2 første kurene at man styrken fyker i været? Selvfølgelig må man ta høyde for det hvis TS er "nybegynner" på kuring.

Hva tenker du om hormoner som øker kollagensyntesen? Jeg har ikke tatt tren nå på flere år da det gir for mye bivirkninger, iforhold til resultat, så jeg har gjerne litt EQ eller Deca i tillegg til testosteron, da jeg ALDRI har sett tegn til overtrening når jeg legger med dette i stacken. Totaldosen går aldri over 1000-1500mg per uke selvom jeg kjører 3 forskjellige preparater.

Til TS:
Kjører man en "tørr stack" så er jo det med at styrken skyter i fra alt annet, noe man må tenke over når man velger dette. Det tenkte jeg ikke i på i utgangspunktet. Da tar jeg tilbake endel av det jeg skrev til deg.