Tråd: NAV støtte?
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det ikke det jeg gjorde da?
Vis hele sitatet...
Nei.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og Norge går på grøfta nettopp pga at alt for mange har NAV som hovedinntekt. Snart er vel NAV blakk hvis det ikke gjøres noen tiltak.
Vis hele sitatet...
Det er kun ca 138 000 arbeidssøkere i Norge som vi kan anta mottar sosialhjelp. Det er ikke de som knekker den norske økonomien for å si det slik.

Nav betaler også for AAP, sykepenger og pensjon til eldre. Men, det er ikke de som ble diskutert her vel. De fleste er vel ganske enig i at pensjon og sykepenger er ok?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
PS. Jeg er på AAP så jeg har vært inne i NAV noen år selv. Er på full fart mot uføretrygd hvis du er nysgjerrig.Ellers bodde jeg hjemme til jeg ble 34. Det var da jeg fikk min første faste jobb og hadde råd til å flytte vekk.

Værsågod. Da er det din tur til å kritisere meg. Skal lese og vurdere det når jeg våkner i morgen.
Vis hele sitatet...
Jeg har absolutt ingen interesse av å kritisere deg. Jeg ønsker tvertimot at folk, uten å måtte bøye hodet, skal kunne snakke om at man har vært syk og/eller har hatt problemer som har gjort at man har stått uten fast arbeid og i perioder mottat penger fra Nav. Jeg synes vi skal hylle at vi har såpass gode vilkår for personer som ikke har samme muligheter som andre.
Sist endret av oom; 16. mars 2017 kl. 06:14.