View Single Post
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Kremt, den star trek filmen var søppel, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
Synd du ga opp på BCS for serien har virkelig tatt seg opp de to siste episodene.
Vis hele sitatet...
Jeg har altså sett den nest siste episoden, og syntes ikke den var spesielt bra. Men for all del: Det kan sikkert fortsatt bli en bra serie. BB var jo også temmelig middelmådig helt i starten. BCS er dog noe annerledes, da den startet bra, men har tapt seg -- etter min mening.

Det er for affektert. For tilgjort. Serieskaperne prøver for hardt å være kule og morsomme nå. Vince Gilligan er blitt for selvbevisst etter BB-suksessen. Han føler han må leve opp til fordums bragder, og resultatet blir bare kunstig og rart, uten spenning og nerve. Hele greia virker iscenesatt. Jeg er hele tiden bevisst på at jeg ser en tv-serie. Klarer ikke glemme det, klarer ikke leve meg inn i historien.

Men ja, det skal altså nevnes at jeg generelt alltid har slitt veldig med å leve meg inn i historier. Har store konsentrasjonsvansker, og ender som regel opp med å dagdrømme eller forsøke å være kreativ.