View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det slik egentlig. Bra du sa det egentlig for har følt meg litt rar på akkurat dette punktet. Gå rundt å fantasere om psykologen sin. Det er jo sykt. Det mennesket skal jo hjelpe oss. Og alt de blir i mitt rare hode er kåte dronninger? Er det settingen som gjør det?
Vis hele sitatet...
Mange menn, inkludert meg selv, tenner på omsorgsfulle damer og damer som viser interesse
En psykolog stiller mye spørsmål og vil finne ut av ting om deg, det er jobben hennes. Hjernen din tolker det som interesse fra hennes side, selv om du rasjonelt vet at det er en profesjonell setting og at hun gjør jobben sin.
En psykolog er også omsorgsperson for deg som får vite mange av tingene om deg du ikke vil at noen andre skal vite. Det skaper en slags illusjon av nærhet.

Dermed dekker hun to sterke behov for oss mennesker, nærhet & omsorg samt interesse for deg som person. En vanlig person som hadde dekket disse behovene, som du klikker godt med, hadde du fort blitt keen på.
Det er ikke rart du blir forelsket i/seksuelt tiltrukket av/betatt av psykologen(e) dine! Det er nesten å forvente jo

Blant damer er det jo veldig vanlig å fantasere og ha seksuelle fantasier om psykologen eller terapeuten sin. Nettopp på grunn av dette, tipper jeg