View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vennskapelig råd: Det er speeden som tenker for deg nå! For meg i en edru sinnstilstand ser jeg for meg den situasjonen der som meget upassende og klein.

Se for deg en speeda, svett, tungpustet & kåt type sitte og fortelle psykologen sin at han er sugen på å knulle føtter, sutte på truser eller flette kjønnshår. Et eller annet skittent amfetaminsnusk.
Han hadde nok ikke fått noen positiv reaksjon..

Dont't do it man Høres ikke ut som om du bør møte kvinner i profesjonell sammenheng samtidig som du er påtent, hehe.
Vis hele sitatet...
Hahaha, for et bilde du malte oppe i hodet mitt nå. Jeg føler at det her er så presist som det blir? Jeg føler meg akkurat som du beskriver da.
Det er speeden som tenker ja, takk for påminnelsen.


Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Skaff deg ei venninne eller betal for noe private webcamgreier. Når det gjelder sistnevnte kan du få det nesten akkurat som du vil

Hva med en seksualterapeut som hjelper folk med problemer i forhold til det seksuelle? Der ligger vel terskelen ganske høyt for hva man kan fortelle.
For din del hadde det kanskje vært hensiktsmessig med en kombinert rus- og sexterapeut.
Vis hele sitatet...

Webcamgreier ja sier du.. jaaada, det er vel mitt største problemområdet da. For tre uker siden brukte jeg ca 7000 kroner på en uke på diverse online damer. Og siste 4 dagene har jeg faen meg holdt på igjen. Har gått 5000 til ca. Hehe. Jaaaja. Noen interessert i brukte dametruser så har jeg et helt depot her.

Angående venninner ja.. Ehh, jeg er ikke 100% sikker på hvordan de ser meg nå. For jeg ser egentlig på mine kvinnelige venner som freda på en måte. Men nå så er dem fritt vilt tror jeg. Og når jeg spør en dame om snusk, og hun samtykker, så blir hun kjedelig veldig fort og da må jeg over på neste.