View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det har jeg ikke gjort på et par år faktisk. Men altså jeg har ingen venner som ruser seg da. Hvor kan jeg finne en slut som vil ta pepper med meg uten å havne dypt inn i et eller annet fucka miljø?

Hvis du leser dette og er kvinne som liker pepper, kontakt meg gjerne på PM dersom du ønsker å være et skjold mellom min seksualitet og samfunnet. Glad i sex, spille musikk, chille alene uten folk i lange perioder av gangen lol. Jk
I slutten av tyveåra, ser grei ut tror jeg. Etnisk norsk!

Må jo bare legge ut en føler
Vis hele sitatet...

Pepper er noe mange gladjenter liker, akkurat som mange gladgutter finner glede i pepper. Og slik mange menn opplever på pepper så er det også noen kvinner som blir ekstra tent på pepper. Og som mange har erfart så blir vi mer åpne i rusen, vi mister noen filter og utforsker kanskje ting en ikke ville hatt selvtillit eller mannsmot til å foreslå nykter. Og tenker også damer har det slik for om begge har hygget seg med pepper kan det bli litt av en lakenøkt.

Hvor du finner gladjenter? Vel normalt ville jeg vel sagt "på by'n" men akkurat slik ting er nå er det kanskje lettere å score på nett?

Gladjenter som liker livets gleder trenger jo ikke være sluts. Normalt friske og raske kvinner har jo et sexliv eller i det minste et behov for et sexliv. Men det gjør dem vel ikke til sluts? Er du mannehore om du scorer på by'n? En dame blir vel ikke gratis-laila om hun blir med deg hjem?

Skal du først forsøke lykken på nett så kanskje tone ting litt ned? Ikke kalle damene sluts, og hvorfor poengterer! du at du er etnisk norsk? Du risikerer jo at noen synes slikt er lite kult.