View Single Post
Hei, jeg har bodd på en plass en stund der det stadig har vært problemer med internetten. Internetten er noe som er inkludert i husleigen min, som i tillegg er ganske dyr. Det har vært 3måneder der i to av de har internett vært fullstendig borte omtrent hele mnd. og en mnd var den borte nesten to uker.
I disse månedene betalte jeg 250kr mindre i leige. Jeg synes det var ganske rimelig av meg tbh. Nå har han begynt å klage på at jeg må betale inn pengene som mangler, og virker ikke som han bryr seg på noen måte at jeg må betale for ting jeg ikke har fått. Han mener jeg må sende han et formelt brev, med uttak fra husleieloven osv der jeg poengterer hvorfor jeg skulle betale mindre de mnd, og ha de nøyaktige tidspunktene når jeg ikke hadde internett(fordi han skal ta det med til forliksrådet), men jeg kan ikke huske de nøyaktige datoene dette skjedde.
Dumt han skal slå seg så vrang på noe slikt, og spesielt når det handler om småpenger, men jeg mener rett skal være rett, og jeg har virkelig ingen penger å avse nå i studenttiden.

Hva mener dere? Og hvilke eventuelle lover kan jeg bruke?