View Single Post
Flink jente
Ingulf's Avatar
75
På forhånd takk for at du leser, og beklager eventuelle skrivefeil og/eller rotet innlegg. Var litt vanskelig og få tankene helt om til ord akkurat nå.

Inatt hadde jeg besøk av en kompis. jeg hadde endelig klart og få tak i rivotril på brett (galenika) og vi hadde noen 2mg aprazolam (også galenika), og ett par gode doser med veldig god pepper, iallefall sammenlignet med det som har vert å få tak i på vestlandet det siste halvet året.

vi kom hjem til meg og han, som allerede viste noe preg av å kanskje trenge mat og søvn, ville mekke en god smell til oss. Han mekket 3 x 2mg aprazolam + 1 x 2mg klonazepam, og kanskje rundt ett gram med pepper og delte på to.

Han var gira og gledet seg til å prøve det, mens jeg hadde fått oppheng med noe sortering i en random bokhylle, siden jeg allerede var ganske rocka av speeden, selvom det var over 12 timer siden. Vi er begge glad i å "tøye grenser", eller utfordre toleransen litt, så vi er begge vandt med relativt store justeringer med pepper.

Oppslukt i egne prosjekter, oppfatter jeg ikke hva han gjør, før jeg hører jeg ett langt stønn, og ser at han har nåla i armen og stempelet trykket inn. Nesten umiddelbart sprer en klar uro og ettervhvert panikk seg i bevegelsene, ansiktet og spessiellt øynene, seg. "går det bra? hvordan var det?" spør jeg mens han reiser seg og ser ut til å anstrenge seg hardt for å puste skikkelig inn og ut ett par ganger, mens han holder seg for hjertet... han roer seg litt, og sier "oj.... det var litt skummelt..". Han var helt blank i øynene og nesten grå i ansiktet. "bra skummelt eller for mye farlig skummelt?". Han reiser seg brått idet han svarer at det var for mye, farlig, skummelt, før han prøver og sprinte mellom stuebordet og sofaen, trolig mot badet, men snubler i bordkanten, velter noen glass, og ender opp liggende på gulvet. Jeg ser tydelig at han, må spy og prøver desperat og ta han i hendene og hjelpe han opp og ber han hjelpe meg få han inn på badet, men det er nytteløst. Pizzaen som ble spist for bare halvannen time siden flyter nå utover gulvet. jeg løper for å hente en bøtte i tilfelle han må spy mer, men han ble bare mer og mer søvnig og snøvlete. jeg klarer å få han til å hjelpe meg kle av han de skittene klærne før han sovner. siden jeg hører at han puster ordentlig går jeg i gang med vasking av spy, gulv, stuebord og kompis. Nå sover han fortsatt og det er ca 2,5 timer eller noe siden han falt om, jeg klarer ikke vekke han men følger med at han puster hele tiden, har lagt hodet hans i en god stilling og pakket han inn i teppe.

Noen som har vert borti lignende? har injisert en god del forskjellige piller av alle slag, uten å noen gang ha vært i nærheten av dette...

alt av erfaringer, opplevelser, tips osv mottas med stor takk! Veldig ekkel situasjon og være i og jeg skjønner ikke hva som skapte akkurat en sånn kraftig reaksjn, og hva det evt betyr??

føler det burde være unødvendig og skrive det, men jeg gjør det uansett; Jeg vet det ikke er bra for meg, jeg er på dette tidspunkt veldig lite interessert i svar som fokuserer på a vi gjorde noe som var FEIL, ETTER at vi allerede har gjort det.

l