View Single Post
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av NyMaskin Vis innlegg
Har noen tenkt på hvor underernært vi er? Og våre leger kan ingenting om ernæring men alt om piller? Også tillater vi indistruellt avfall i vårt drikkevann og gir fluor til barna våre? Fluor er gift for faen!

Disse barna går beserk fordi vi har forgiftet de nok til å bli hva de er. Å tro at de kunne blitt annerledes med hva vi sier, når vi gjør hva vi gjør, er sinnsykt. Og vi går alle imot sinnsykdom. Ingen barn fortjener vår verden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en tullete konspirasjonsteori fra X-Files igjen...

Ja, fluor er giftig. Fluorinnholdet i drikkevann er derimot ufarlig (1mg/l i land med fluoridert drikkevann). Det verste som kan skje deg er at du får dental fluorose med mindre du bøtter innpå litervis med vann hver dag.

Kan du utdype det med industrielt avfall i drikkevannet vårt? Gjerne kilder og ikke bare hippiepropaganda, er du snill...

Sitat av NyMaskin Vis innlegg
`For mye sannhet til at de hører på meg. Tro meg. Freakforum er avlyttet.
Vis hele sitatet...
Ha-ha. Jeg ser for meg at du er en sånn fyr som går rundt med en hatt laga av alu-folie og nekter å dusje pga. fluor i vannet.
"No offense", men jeg er litt glad i å se for meg stereotyper!

Sitat av slashdot Vis innlegg
Mangel på fluor kan føre til beinskjørhet og tannråte. Så det havner litt i samme kategorien, sjølv om det ikkje er like livsviktig som t.d. jern.
Vis hele sitatet...
Og for mye fluor kan føre til det samme.