View Single Post
Denne opplevelsen har tiårsjubileum nå i Mai faktisk, men min første opplevelse med spritfylla som 17-åring er kanskje ikke helt på nivå med det verste her inne, men at jeg dreit meg ut er like fullt et understatement. Det begynte med at jeg konsumerte abnormt store mengder med sprit på veldig kort tid, at jeg var veldig tynn på den tida gjorde ikke saken bedre akkurat. Jeg blacker ut i 21-tida, men får vite morgenen etter at jeg trampa rundt i leiligheten og brølte, deklarerte med min aller høyeste stemme til hele festen at jeg skulle knulle ei jente jeg var Keen på og som var bekjent av de fleste på festen opp etter veggen, veltet saker og ting og ikke minst spydde jeg ned store deler av huset. Kompisen min som hosta festen måtte bruke natta og morgenen på å tørke opp etter meg før faren hans kom hjem. har noen vage minner om at jeg prøver meg på alt som kan puste på den festen der også.

Med unntak av en insident året etter gjorde den opplevelsen såpass inntrykk at jeg nesten utelukkende drakk øl i 3 år etter denne hendelsen.