View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke lek med det drittet der om du har lyst til å beholde huet ditt. Man kan seriøst bli skada liksom.
Vis hele sitatet...
Ett spørsmål til alle som mener sporadisk bruk av disse stoffene her er så skadelig, kan jeg få spørre nøyaktig hva som er så skadelig med ett sporadisk og kontrollert bruk av dette er? Jeg har sett folk gå ganske vest selv med disse stoffene, men alle dem har tilfelles at bruken ikke har vært sporadisk ei heller kontrollert.

Jeg kan ikke forstå hvorfor 20 - 30mg diazepam skal være så mye mer skadelig enn 6 halvlitere en sjelden gang da f.eks alkohol regnes som å være mye mer skadelig for kropp og sinn på så og si alle mulige måter? Jeg ser nå bort fra blackout effekten benzoer er notoriske for da jeg snakker om ett kontrollert forhold, selv om den effekten kan sammenlignes med en alt for fuktig tur på byen, som heller ikke trenger å ende så godt.



Sitat av Zezima Vis innlegg
Problemet er at du vil føle deg verre dagen derpå fordi det gir rebound effekt og øker angsten.
Vis hele sitatet...
Rebound anxiety - Rebound anxiety is a commonly observed effect with anxiety relieving substances like benzodiazepines. It typically corresponds to the total duration spent under the substance's influence along with the total amount consumed in a given period, an effect which can easily lend itself to cycles of dependence and addiction.
Vis hele sitatet...
Akkurat som med alkohol det.
Sist endret av Alge; 5. september 2018 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.