View Single Post
Tror det er på tide at folka her inne får høre noen personlige erfaringer av konsekensene av rusbrusen, hva som hjelper folk o.s.v
Ikke slå alt under en sko når folk advarer deg.

Folk her inne lider nå.

Par år siden vedder jeg på at det var fryd og gammen, første tjallen o.s.v, kanskje mer en et par år siden.

Jeg vil heller høre på personlige historier, råd om rusbruk, systemet rundt o.s.v

Det setter jeg stor pris på, å kommer ofte til å fortelle min egen historie i forhold til misbruk når jeg en person som holder på som jeg gjorde når jeg var noen år yngre.
Uansett om fyren er 15 eller 40.


Rusrapporter florer det av her, jeg savner abstinensrapportene.

Men skjærer det seg så aldri vær redd for å trappe ned, selv om det får deg til å føle narkoman der og da, å du kanskje vil være sta og ta det som en mann.
Da gjør du det ti ganger lettere for deg selv.

Jeg prøvde å holde meg i aktivitet de første ukene, noe jeg fant ut var det stikk motsatte av hva jeg burde gjort etter noen måneders tid.

Sjelden noe av "absitensbølgen, kall det flashback, traumer hva du vil" strømmer over meg igjen, nå om dagen.
Amf gir psykoser ja, veldig individuelt, bare mann er snilll og ikke agerer kommer man seg igjennom.

Derfor døgner jeg sjeldent mer en et døgn.
Et lite vink til dere som syntes det er kult og være våken den fjerde dagen og gå i en sky.

Noen ganger må jeg krype til korset og ta en pille.
Jobbintervju for eksempel.

Tipper jeg er avhengig av en valium i uken.
Pluss et nytt treningsprogram.
Det vil utjevne hverandre.

Sitat av hideout Vis innlegg
Steinarr:
Sleng gjerne ut noen kilder på det du kommer med. Vanskelig å fastslå hvor lenge xanax er sporbart i urin, men at det med medisinskbruk har en sporingstid på 30 dager finner jeg ingen kilder som støtter.
http://www.justanswer.com/drug-testi...-analysis.html

Hyppig bruk av amfetamin vil kunne sporest i opptil 9-10 dager:
http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=26

Usikker på om det er noe vits å fortsette diskusjonen. Jeg sier ikke at det er BRA eller oppfordrer trådstarter til å misbruke xanor, men du klarer tydeligvis ikke å skille mellom bruk og misbruk. Du mener sikkert godt med det du skriver, men uten å ha en intensjon om å rakke ned på deg så virker du desverre helt svidd og har et så surrealistisk syn på amfetamin kombinert med feilinformasjon, så dine gode intensjoner drukner i måten du fremstiller ting. Psykriatisk/fengsel/gatene er fulle av folk som har ødelagt livet sitt på misbruk av Amfetamin og.

Som sagt - Alle reagerer forskjellig. Noen vil nok si medisinskbruk av xanor er med på å gjøre livet deres bedre, menst noen har endt opp med misbruk og følt at det har ødelagt livet dems. Har selv gått noen måneder på 2-4mg klonazepam/alprazolam og sluttet brått uten noe større problem enn ei lite kreativ uke i etterkant. For å være deg i forveien, ikke les det som noe oppfordring eller fasitsvar på hva slikt bruk kan gjøre med deg. Alle er man forskjellig.
Vis hele sitatet...
Det med 30 dager i urinen på xanor har jeg aldri sagt.
Hørt det kan forekomme ved store doser ved valium og rivotril.

Å når du bruker rustelefonen som jeg mistenker består av en gjeng gamle tanter med lite faglig kompetanse, kanskje en bachelour i litteraturvitenskap, eller sosiologi, der de aldri fikk jobb, ble de bare slengt inn på rustelefonen som visstnok er noe som alle kan jobbe med.

Helst hvis du har palestinaskjerf blandet med, en liten kid eller to.
Ja jeg er fordomsfull.

Når samtlige kilder jeg kikker på har sier at meta amfetamin og amfetamin kan påvises to til fire dager i urinen, ber jeg deg velge dine kilder med omhu

Quote folkehelseinstituttet "Etter inntak kan amfetamin vanligvis påvises ett til to døgn i en blodprøve og to til fire dager eller mer i en urinprøve. "

Tror det er på tide at folka her inne får høre noen personlige erfaringer av konsekensene av rusbrusen, hva som hjelper folk o.s.v
Ikke slå alt under en sko når folk advarer deg.

Folk her inne lider nå.

Par år siden vedder jeg på at det var fryd og gammen, første tjallen o.s.v, kanskje mer en et par år siden.

Jeg vil heller høre på personlige historier, råd om rusbruk, systemet rundt o.s.v

Det setter jeg stor pris på, å kommer ofte til å fortelle min egen historie i forhold til misbruk når jeg en person som holder på som jeg gjorde når jeg var noen år yngre.
Uansett om fyren er 15 eller 40.


Rusrapporter florer det av her, jeg savner abstinensrapportene.

Men skjærer det seg så aldri vær redd for å trappe ned, selv om det får deg til å føle narkoman der og da, å du kanskje vil være sta og ta det som en mann.
Da gjør du det ti ganger lettere for deg selv.

Jeg prøvde å holde meg i aktivitet de første ukene, noe jeg fant ut var det stikk motsatte av hva jeg burde gjort etter noen måneders tid.

Sjelden noe av "absitensbølgen, kall det flashback, traumer hva du vil" strømmer over meg igjen, nå om dagen.
Amf gir psykoser ja, veldig individuelt, bare mann er snilll og ikke agerer kommer man seg igjennom.

Derfor døgner jeg sjeldent mer en et døgn.
Et lite vink til dere som syntes det er kult og være våken den fjerde dagen og gå i en sky.

Noen ganger må jeg krype til korset og ta en pille.
Jobbintervju for eksempel.

Tipper jeg er avhengig av en valium i uken.
Pluss et nytt treningsprogram.
Det vil utjevne hverandre.



Det med 30 dager i urinen på xanor har jeg aldri sagt.

Hørt det kan forekomme så lange spor ved store doser ved valium og rivotril.

Å når du bruker rustelefonen som jeg mistenker består av en gjeng gamle tanter med lite faglig kompetanse, kanskje en bachelour i litteraturvitenskap, eller sosiologi, der de aldri fikk jobb, eventuelt at en nær slektning døde i "narko overdose" ble de vel bare slengt inn på rustelefonen av kommunen whatever.
Å det her går faen meg skattepengene mine til.

Helst hvis du har palestinaskjerf blandet med, en liten kid eller to.
Ja jeg er fordomsfull.

Når samtlige kilder jeg kikker på har sier at meta amfetamin og amfetamin kan påvises to til fire dager i urinen, ber jeg deg velge dine kilder med omhu

Quote folkehelseinstituttet "Etter inntak kan amfetamin vanligvis påvises ett til to døgn i en blodprøve og to til fire dager eller mer i en urinprøve.
Sist endret av steinarr; 28. november 2013 kl. 22:21.