View Single Post
Rick's Avatar
Trådstarter
194
Sitat av Verilon Vis innlegg
Hva om man studerer helsefag, hvor man da ofte må av med litt klær for den praktiske delen av undervisningen, og helst vil skjule den for medstudentene sine?

Jeg er i en slik skolesituasjon, og regner med jeg får fengselsstraff for en sak, men jeg bor også i en av byene som har dette tilbudet, så soningstilbudet vil jo være høyst aktuelt for min del.
Vis hele sitatet...
Vel, hvor ser du for deg at du kunne hadd lenka da? Vist du kan argumentere med en bra plass å ha lenka hvor du ikke greier å få den av deg så vil jeg tro at det er mulig å få ha den der, men tror du må argumenter ganske bra.

Kan skjønne at det kan være litt rart å måtte vise lenka til folk som du egentlig ikke syns at trenger å vite at du soner en straff, men tror du får større sjanse for å få soning vist du bare godtar at folk ser den. Du får sende en søknad om å få slik soning, også bare heller diskutere akkurat dette med dem vist de kommer å intervjuer deg.
Du får lage en historie om at du har banket en eller annen som banka ei venninne av deg, så kanskje du kan få deg en par plusspoeng fra damene i samme slengen