View Single Post
Nå vet ikke jeg hvordan personer folk på forumet omgås med, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kjenner noen alkoholikere og noen narkomaner, derav en av mine bekjente dro en overdose på brunt og strøk med.

Alle må ha sin fix om det er av alkoholk eller narkotika, de som er alkoholikere ser mer herja ut en de som hiver i seg speed og kola.

Hverken alkohol eller narkotika er bra over en lengre periode, så den diskusjonen behøver man ikke ta, alle vet dette.

Men det som er merkelig er at de som er avhenging av narkotika beter seg mer sosialt i samfunnet, klarer seg bedre på skole/jobb enn de som er alkoholikere, noe som jeg vil påstå kommer an på at det er vanskeligere og skjule at man har drikki på jobben enn om man tar seg en linje kola på toaletten. Speed går også bra og skjule, man får en bedre konsentrasjon, presterer mer normalt.

Med andre ord, hadde man vært på jobb intervju har man større sjangs og få denne full av kola enn alkohol..

Manjakken: Slageren i ungdomsmiljøer kommer helt an på hvilket miljø man vanker i, hvilke dine venner er. For noen er alkohol en del av helgens lekkerbisker, andre foretrekker cannabis eller kjemikaler. Det jeg kan påstå er at det er lettere for personer og røyke cannabis til daglig enn og drikke alkohol, men grensen på hva man skal konsumere må man selv bestemme.