View Single Post
Sitat av lolaper Vis innlegg
Pga av syndromet mitt har jeg blitt utskjelt av samfunnet. Kan ikke begynne å spille fotball blir mobbet av alle på laget da.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd? Har du forklart diagnosen, og at du har problemer med å ta sosiale signaler? Ofte er det snever forskjell på å le av noen, og å le med noen, så det er ikke sikkert det du oppfatter som mobbing er ment som det - men det betinger at du er villig til å ta tak i det.

Så lenge du insisterer på å definere deg selv som diagnosen, så vil ting være kjipt.
Sitat av lolaper Vis innlegg
Aspergers er et syndrom som gjør at du er utskjelt fra samfunnet. Så kan liksom ikke bare ''finne'' på ting med folk. Men siden jeg bor i en politi stat så kan jegi kke gjør noe som helst gøy.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Jeg kjenner flere som er i full jobb, og veletablerte mennesker. At du velger å hevde vi bor i en politistat... du har frihet til å drive med steroider. Det rimer vel ikke med politistat?
Sitat av lolaper Vis innlegg
Gått til psykolog etter 5 minutter. ''vi skriver ut noe zoloft og anti psykotika til deg''

jeg tar medisinene føles ut som jeg er tett i nesa 24/7 og får randome memory blackouts. Psykologer hjelper for fitter som dere som slår opp med netflix kjæresten deres.
Vis hele sitatet...
Har du vurdert å prøve en annen psykolog? Har du tatt opp problemene med psykologen du går til? Har du tatt de opp med fastlegen din? Har du tatt det opp med din mor?