View Single Post
Sitat av Kamma Vis innlegg
Man må forholde seg på en annen måte, ja, men det er mennesker på gata på lik linje som på internett.

Poenget mitt er at jeg tror det stikker dypere enn at ts ikke liker folk, men at det er noe som kan jobbes med både på egenhånd og ved hjelp av profesjonelle.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig, på internett er det ingen som kan se deg eller lese kroppsspråket ditt. Ingen kjenner deg og du kan egentlig være akkurat hva og hvem du vil.

Nå skal jeg ikke denne gangen heller legge ord i ts sin munn, men det er ikke sånn at det å ikke like folk nødvendigvis er noe som må jobbes med. Klart man bør akseptere at man må forholde seg til andre mennesker til en viss grad, som å spørre om en til pose på kiwien, men det kan holdes til et minimum de aller fleste vil kunne leve med.

Jeg personlig har egentlig ingenting i mot individer og alle de fargerike personlighetene de kommer i, jeg bare syns arten i seg selv er så patetisk, alle de rare tingene vi gjør, alle de forskrudde plassene vi finner gleder og sorger.

Jeg syns det er så himla dølt og kleint å snakke med de aller fleste jeg møter, og det eneste jeg stort sett får ut av å sosialisere med andre mennesker er hvor utrolig forutsigbare og kjedelige vi alle sammen er. Heldigvis finnes det et fåtall mennesker hvor jeg føler vi faktisk tilføyer noe i livene til hverandre og det er flott. Jeg misliker ikke arten vår av prinsipp eller hat. Og jeg har et følelsesregister som de fleste andre, jeg bare syns det er litt lamt å se hvordan det hele fungere, hvordan vi er satt sammen.

Det er ikke et forvrengt syn eller noe som må bearbeides, det er sånn det er, eneste som skiller meg fra naboen er at jeg observerer og tenker på det hele tiden.

Men hey om du mener det du sier og bryr deg om ts sin helse så er du sikkert en fin fyr, jeg mener uansett at en som misliker mennesker vil merke veldig forskjell på å sosialisere over nett kontra ansikt til ansikt. God jul