View Single Post
Sitat av sth Vis innlegg
Jeg vil anbefale youghurt og andre lett spiselige saker så du får i deg litt mat, vet det er vanskelig med matlyst. Andre snaker om vitaminer og jus, men det har ikke greie på så det får noen andre si noe om. Ellers kan det være lurt å ha tilgang på litt god tjall. Noen Valium,Sobril eller Xanor er heller ikke dumt å ha liggende så får du i hvert fall sove noen timer og det hjelper endel....
Vis hele sitatet...
Jeg støtter den her litt, har selv en cocktail jeg pleier å sove på når ting står på som værst; melatonin, ZMA og en høy dose diazepam. Jeg har aldri klart å holde meg våken etter å ha tatt det, søvnkvaliteten blir ypperlig, og jeg våkner aldri i løpet av natten. Drømme som en gal gjør jeg og.

Søvn er jævla viktig for å komme igjennom noe slikt, mangel på søvn fører som regel til at alle symptomer forværres x10.

Ellers må du få i deg rikelig med vitaminer, hvis du har tilgang på L-tyrosin, 5-HTP og GABA så er jo dette også en idé (men ikke overdriv med disse tilskuddene, ta vanlig dosering). Og skulle du sprekke, så husk på alt dette til neste gang, så blir det kanskje ennå en smule enklere

Sliter du også med nerver i avvenningsperioden er kanskje ikke jointen noen god idé, men hvis det ikke er et problem kan det være greit med både det og benzo når alt står på som værst, i tillegg til at enkle medisiner som paracet og ibux (kombinert) muligens kan hjelpe.

Alt dette her koster litt penger, men det gjør vel strengt tatt heroin også. Og som vi alle vet, "money can't buy life"
Lykke til! Og kudos for at du holder ut!