View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Sier du det? Interessant.
Når jeg tenker meg om er det ikke helt umulig.
Var dum og begynte med en halv ( etter dårlig info fra dealer ang styrke ) som ikke kicket spesielt, hev på den andre halve litt i seneste laget og måtte toppe det med noe god Emma før jeg fikk skikkelig funk.
Hadde problemer med å sove den kvelden, selv etter en diazepham. Får alltid sove på MDMA. Stiv pris på disse dansedropsa aswell.
Vis hele sitatet...
Hei du, vill bare nevne at jeg tror vi snakker om 2 forskjellige Dom Perignon piller.
Tenkte det kunne være greit å nevne da EN HALV HOLDER til å begynne med.

Testet dem med noen kamerater for en stund tilbake (tok selv molly i krystall form) de andre rulla på knipsa, testet noen få linere med knipsen senere på kvelden.

2 av folka ble ganske så satt ut da den kom på og de tok en halv. Han ene sa han peeka for hardt de første 30 minuttene og han andre var nervøs for å ta andre halvdel og ventet lenge før han tok den.

Kraftige saker, men de fleste fikk sove godt etter den gikk ut? Så vet ikke om det kan ha vært speed allikevel, men noe annet enn molly var det i dem i følge kittet, var litt vanskelig å tyde etter som at det var både molly og noe annet i dem så fargene blanda seg ganske fort.
Trodde det var meth en stund men folk sovna jo relativt fort etter rullen var over.

Folk digga dem ihvertfall, men for guds skyld ikke begynn med en hel.
Er derfor ganske så sikker på at vi snakker om 2 forskjellige knips i og med at du måtte ha så mye inkludert krystall molly på toppen av det..
Enten det eller så er du vandt med sinnssyke doser hehe..
Sist endret av Alge; 5. mai 2017 kl. 02:16.