View Single Post
Jeg vil bare legge til at det er ikke mange årene til du klarer å se frisk ut samtidig som du ruser deg.. Jeg klarte dette til jeg var 21-22 ca.. Trente, var sosial, spiste sunt, solarium ++ Men ved et punkt slutter kroppen å "helbrede" seg så fort, en av grunnene er sikkert alle veksthormonene kroppen skiller ut i tenårene og videre til man er 25.. Som jo hjelper med å få kroppen fin igjen..

Men selvom det ikke blir noe lettere av at jeg sier dette så er det kanskje en ekstra motiverende faktor.. For fortsetter du mister du alt du lever for å få..(Som du allerede har) Er ikke lett å se hva man har før man har mistet det.. Slutt i det minste med nåla, vet hvor kjedelig rusen er iforhold.. Men trapp deg gradvis nedover, ikke noe mer nål!! Plutselig dør du av et skudd, vet aldri når du får det ret i blodstrømmen..

Viss du ikke vil gå til avrusning kan du jo alltids prøve å gå i NA møter.. ( nanorge.org ) Og følge noe av programmet dems. hvor mye er helt opp til deg. Men der møter du hvertfall likesinnede og slipper å binde deg til noe eller bli skrevet opp noe sted..

Edit: Så nå at du allerede er på avrusning, en side jeg glemte å lese..

Men Husk også at hovedgrunnlaget for kroppen bygger du fram til du er 25! Etter dette har ikke hva du gjør halvparten så mye og si som før..
Sist endret av Lunar; 18. oktober 2012 kl. 17:58.