View Single Post
Jeg hadde pre-orderet Black Ops, og hentet det på Gamestop klokken 00.05, løp hjem og begynte installasjonen, mens jeg ivrig bladde igjennom manualen, sonderte BO forum, kan vel si jeg satt der som en unge på juleaften.(Dette er noe jeg gjør hver eneste CoD\MoH utgivelse, ja jeg er fanboy)

Tross i at jeg leste at noen ikke fikk spilt, siden de hadde preordret for digital download , viste det seg at Steam hadde flyttet klokkeslettet for unlock'n ett par timer, klokka 00:25 , befant jeg meg spent fast i en stol, med blikket ut gjennom øyene til Mason.

Den natten ble ikke noe søvn, jeg ble dratt med ut på en fantastisk reise, både frem og tilbake i tid,heseblesende action, skyting,kjøretøy,cutscenes, alt det jeg elsker i denne serien.

Etter ett par timer med nydelig singelplayer, skulle jeg ta fatt på det jeg virkelig skulle bruke store deler av døgnet på fremover, nemmelig multiplayer'n !!

Jeg hadde en fantastisk opplevelse hele natta, til de sene morgenstimer, nydelig rask multiplayer action! Alle de gode gamle game-modsa er der, + at de har innført Wagermatch, kjempegøy og tiltider krevende!

Men så kom problemene, latency\stuttering, spillet ble totalt uspillbart, jeg var så skuffet, følte meg snytt og bedratt.Besøkte BO forum\Treyarch forum, ingen informasjon i det hele tatt. Dette varte en god stund, inntil fredag, da fungerte alt helt nydelig for meg, og gjør det fremdeles, informasjon er blitt sendt ut via Twitter\forum, og patchene kommer som på rullebånd. Kjempefornøyd!,noe kluss med spawnpunkter og diverse andre bugs, men de jobber med saken.

Så skal jeg prate litt om den beryktede "Zombies" game moden, helt fantastisk, dette var jeg og venner sprengte mange tidsur i WaW, den gode gamle følelsen er tilbake,samtidig som de har gitt det en solid dose vitamininnsprøytning, feller, gun-turrets, den "bonus random weapon" kassa flytter på seg, og nye monstre. Og med 4 player coop, gir dette en intens opplevelse, særlig med samband, da det bjeffes ut kommandoer om kringvern,fi front, fi bak, retrett!!! Godt samarbeid er alfa, og unngå den minste feil, er omega.

Personelig mener jeg denne moden er verdt pengene alene


Sterk terningkast 5 ifra meg, meget fornøyd.