View Single Post
Fikk prøvd ketamin i dag. Det føltes nesten ut som en blanding av alle rusmidler jeg har prøvd. Bodyloaden er ganske alkoholaktig (har vel noe med bedøvelseseffekten å gjøre), mens headspacen var ganske psykedelisk uten noe angst eller overfølsomhet, men mer den "gi faen"-holdninga man får når man drikker. Jeg får samme "drømme-aktige" følelsen som på LSD/sopp samtidig som man får den litt tegneserieaktige følelsen fra cannabis. Helt forbanna umulig å forklare selvsagt, slik som å prøve å forklare farger til en blind person.
Veldig behagelig rus å ligge å slappe av på i alle fall. Føltes ut som jeg var ett med senga mi, og at vi lå og fløyt i rommet når jeg hadde øynene lukket.

Rusen var ganske artig, men jeg føler ikke jeg ikke kan ta en konklusjon uten å oppleve et k-hole. Til dere som har opplevd det: hvor skremmende er det? Jeg kjørte i meg rundt 150mg over en halvannen times tid, og følte aldri at det blei for mye. Ved mindre k-hole har noe ekstraordinært spesielt å tilby så vil jeg ikke si det var verdt pengene med tanke på hvor lenge det varer.

Hadde det vært billigere\enklere å få tak i hadde jeg nesten vurdert å bytte ut alkohol med dette på byen siden det minner såpass mye om alkohol i lavere doser, og man kan bli edru igjen relativt kjapt.