View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg har lest meg litt mer opp på felleskatalogen nå. Jeg hadde tydeligvis bare skumlest og ikke fått med meg de viktig detaljene der. Beklager maset. konklusjon, jeg holder meg til 15-30 mg en sjelden gang. Jeg ble først glad i kodein fra pf. Jeg har kanskje tatt oxy 15-20 ganger med ukers mellomrom. Jeg vil igrunn ikke anbefale det. Er ikke så godt at det er værdt å falle om. Sier ikke at jeg har verdens beste selvkontroll. Men om man har lett for å bli avhengig av ting, så er nok ikke dette noe å teste. Jeg har alltid sagt aldri heroin og aldri nål som en kjent rocker sa. Men litt opiater unner jeg meg da jeg er total avholds for alkohol. End of discussion fra min side.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke tatt Oxycontin eller ruset meg på noe for den del, men bruker for tiden Oxynorm pga smerter - og slik jeg opplever det tar jeg heller en snus. Ble langt mer ruset første gang jeg prøvde det, eller om jeg drøyer et par timer med "morgensnusen" når jeg står opp. Legen sa at det hadde noe å gjøre med at jeg har såpass sterke smerter og da går all effekten "rett i smertene" istedenfor å gi velvære da, så mulig det er derfor jeg ikke opplever det "velværet". Når jeg leser folk beskrive hvordan de opplever det på nett kjenner jeg meg ikke igjen.

Skal sies at jeg opplevde NOE av det jeg vil tro andre kaller velvære når jeg fikk morfin/ketorax intravenøst/intramuskulært, men jeg syns den "rusfølelsen" er skikkelig ubehagelig. Kanskje like greit, mtp. risiko for avhengighet osv. :P
Sist endret av potetskrue; 15. september 2018 kl. 01:12.