View Single Post
Halla Freakers! Jeg er en ung mann som har drevet med forskjellige rusmidler, jeg begynnte i 14års alderen med weed, da var det morro,avslappende,spennende og jeg fikk en god euforisk følelse.
Et år senere begynnte jeg med molly og psykedelika som lsd og shrooms. Så gikk det over til xanax,rivo og speed noen år etter.
Jeg drev vel med speed og benzo i et år tilsammen, så etter å ha vært våken noen dager for mye av speeden, så havna jeg i en tung psykose, hallusinasjoner,vrangforestillinger,masse paranoia, benzo abstinenser som panikkanfall. Dette varte vel i 2uker og jeg ble innlagt på psykiatri i to uker. Men hovedpoenget mitt med tråden er dette, de få gangene jeg har røyka etter psykosen, så har det vært en jævlig opplevelse, veldig grov panikkanfall under nesten hele weed rusen altså 2-3 timer + masse unødvendig paranoia. Jeg bare lå i senga i 2-3 timer og hadde panikkanfall og hele kroppen rista og hjertet var hoppa nesten oppi halsen. Jeg syns det er trist fordi jeg hadde masse gode opplevelser med weed før psykosen. Så jeg lurer på om noen har samme erfaring eller noen tips! Takk