View Single Post
Starter denne tråden for å høre om noen på dette Forumet har opplevd lignende før osv. En av mine beste venner opplevde dette nylig, (Julius).

Julius er sterk psykisk, toppelev på skolen og har ett sunt liv med mye trening. Svært oppegående, og har stor respekt for alt av narkotika. Jeg har kjent Julius i noen år og vi er gode venner, men har aldri sett sånn oppførsel av Julius før. Dette er noe han ikke ville gjort, helt ulikt han å gjøre.

Julius kjøpte ett par brett med modafinil 200mg og testet dette i sammenheng med studering. Fredag tok han 2x200mg Modafinil, lørdag er jeg usikker på, men på søndag mistenker jeg han tok 1-2g sopp fordi han sendte bilde av det.

Julius våknet på mandag og har totalt hukommelsestap fra fredag til mandagen, husker ikke hvor han har vært, hvem han har vært med eller hva han har gjort. Julius forklarer det som ett sort hull i minnet. På denne mandagen han innser at han har blackout fra dagene før og leter på rommet sitt og finner ut at 4x200mg er borte. Han husker heller ikke noe av hva han har tatt eller når.

Dagene etter fortsetter han å glemme hva som har skjedd dagen før. Julius hadde også glemt Corona, passordet til macen, og husker ikke hvor han står blant venner, akkurat som om å våkne fra en drøm.

Har min teori om hva som har skjedd, men vil gjerne høre om noen har noe bidrag til hva som kan ha skjedd
Sist endret av zombiejuice; 20. november 2020 kl. 15:36.