View Single Post
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
183
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men altså har kompisen din i det hele tatt spurt om din mening eller alle andre randoms på internett sin mening? Med mindre tråden handler om deg selv så syns jeg du blander deg og kontrollerer altfor mye hva som er greit og ikke greit for kompisen din, det virker som du bryr deg mer om legningen hans enn hva han gjør og hadde jeg vært kompisen din hadde jeg syns det var ganske kjipt at du blanda deg og gjorde meg til noe uvanlig og skremmende liksom. Det er ikke så big deal å være bifil!

La han finne ut av dette selv hvem han vil fortelle og hvordan, han må gjøre det som føles riktig for han! Mange føler det som en lettelse å "komme ut" fordi de går å skjuler den de er og oppfører seg på en måte som ikke er dem, bare for å passe inn. Det er viktig å kunne være seg selv og komfortabel i det. Men hvis han uansett er seg sjæl og det ikke er noe relevant kontekst så ser jeg virkelig ikke hva som skulle blitt anderledes av å si det. Kan jo nevne det om de andre prater om digge damer at han syns en annen fyr er digg og late som ikke no for som sagt det er ikke no big deal.
Vis hele sitatet...
Ja, har vel blanda meg litt for mye. Er bare det at miljøet jeg snakker om er ikke bare rus. Vil jo bare at han skal være safe iks. Men sånn sett er jeg ganske ferdig med tråden. Takk for alle svara👍