View Single Post
Det er vel ingen som har påstått at alle finansfolk er sånn. Men det sier seg selv at hvis du lykkes i den bransjen blir du søkkrik nok til at en sånn livsstil er fullt mulig. Finnes jo folk som fester hardt i de fleste bransjer, så at de som har mulighet til å få sikkert mangemillionlønninger før de er 25 også kan finne på å ta den helt ut, er en selvfølge for meg, jeg vet at jeg hadde blitt fristet. Men de fleste av oss er jo heldige og har noen som holder oss litt tilbake. Det er når man, som i serien, bare henger med de samme folka som har de samme verdiene at du får sånne lukkede, syke miljøer hvor ting går til helvete. Men denne serien kunne handlet om hvilke som helst person som blir styrtrik i ung alder. Uansett vil jeg si at det var veldig realistisk. Utenom det med at
SPOILER ALERT! Vis spoiler
han skøyt seg selv med hagle, i munnen, uten å bli mer skadet. Går selvsagt an men da skal du jammen holden den hagla i en rar vinkel.


Syns skuespillet var kleint i den første episoden, og var ikke akkurat fortryllet etter 2 eps heller, men det grodde på meg og det er vel noe av det beste av statskanalen har produsert på noen år nå. Ellers framstiller de jo rusmidler veldig realistisk, effekt, hvordan det omtales osv. og det er jo litt nice.

Skjønner ikke hvorfor serien heter exit? Det var aldri noe snakk om å slutte.