View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Så og si all spekulasjon jeg har lest i denne tråden, kommer fra din side. Så det blir veldig komisk på en merkelig måte, at akkurat du kommer med en slik påstand.
Vis hele sitatet...
Takk for komplimentet Vet at det ikke var ment som det, men jeg føler det oppriktig sånn. Jeg er fullt klar over at jeg spekulerer mye omkring spennende hendelser. Personlig gir det meg mer enn å overse det. Hvordan andre velger å takle det er selvsagt opp til hver enkelt. Folk er ulike. Vet ikke om romvesener er det dersom de eksisterer, men håper de har sine forskjeller og meninger på samme måte som vi på jorda. Litt kjedelig hvis de var kloner av hverandre uten empati for andre. Også litt skummelt å tenke på. Tror ikke det stemmer og det blir igjen bare spekulasjoner fra min side. Fantasien min kan løpe litt løpsk av og til, og sånn er det med den saken.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Skaff deg litt innsikt i grunnleggjande fysikk, slik at du har eit grunnlag for tankane. Verda vert ikkje mindre vakker om du forstår meir av den, tvert imot. Her har du ein god intro til relativitet av provo, som demonstrerer at ting stortsett vert vakrare når du kan meir om det.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest meg opp på fysikk det siste året. Tittelen "Fysikkprofessor" er litt ironisk ment fra min side. Men litt kunnskaper besitter jeg.

Og Provo er en flink skribent så skal ta meg litt tid å sjekke linken.
Sist endret av DorulInisse; 26. september 2019 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.