View Single Post
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Du svarer meg kun på den måten fordi jeg er den jeg er og du har noe imot meg. Ikke for det jeg skriver.
Vis hele sitatet...
Hvorfor mener du at jeg misliker deg? Jeg har aldri hatt noe spesielt i mot deg personlig. Jeg trodde helt ærlig at svaret mitt var så fullspekket pop-kulturelle referanser at hensikten var åpenbar.

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hadde håpet vi kunne ha en tolerant diskusjon rundt denne hendelsen jeg fant veldig interessant. Ikke et stand-up show selv om innlegget ærlig sagt var gøyalt.
Vis hele sitatet...
Med største glede!
Kan du da faktisk diskutere noe?

Du har ikke gjort annet enn å kaste ut tvetydige utsagn. Dersom du ønske å diskutere underlige lysfenomener, så får du si hva du tror det kan være, og hvorfor. Og hva du ikke tror det kan være, og hvorfor. Så langt har du bare sagt at det neppe er menneskeskapt, men hvorvidt du holder en knapp på aliens eller været er fortsatt litt uklart for meg. Ser du ikke hvor utrolig meningsløst det er å skulle diskutere noe på disse premissene? Jeg kan jo ikke være hverken enig eller uenig når du ikke engang forteller hva du mener! Dette må vi hale ut av deg i små drypp fordelt på mange innlegg. Hvorfor kunne du ikke bare åpne med å si hva du mener?

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hvis jeg ser en ildkule bevege seg i høy hastighet, så tror jeg ikke nødvendigvis at det er en livsform. Mest sannsynlig tenker jeg at det er en meteor eller noe annet som vi allerede har kunnskap om.
Vis hele sitatet...
Men så si det innledningsvis, da mann!

Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Får vel bare beklage for at jeg ville opplyse om en ekstremt sjeldent hendelse som jeg også var nyskjerrig på å høre hva dere tenker dette objektet kan ha vært. Vet heller ikke om det er vits å skrive slike innlegg lenger når det hele blir gjort om til et stand-up show.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tar du det så immari personlig? Greit at jeg var litt flåsete, men come on. Noen løse henvisninger til Haikerens Guide til Galaksen er innafor i en UFO-diskusjon... Jeg har dessuten blitt fortalt av mine overordnede at humor er viktig blandt jordboerne, derfor prøverjeg å være vittig en gang i halvåret. Det er viktig å gli inn, vet du.
Sist endret av Myoxocephalus; 21. september 2019 kl. 17:27.