View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Du trenger ikke å fremstille det som om jeg mener at UFO automatisk betyr at det er aliens. Vet jo hva forkortelsen står for.

Nei jeg vet ikke hva det kan være. Likevel finner jeg det interessant. Aliens tror jeg for det meste finnes på film og slikt.
Vis hele sitatet...
Du trur altså ikkje på aliens, men du konkluderer med at fordi du ikkje kjenner forklaringa på noko så er svaret aliens? For det er nettopp det du gjer når du kategorisk fastlår at det du ser ikkje er menneskeskapt.

Om du mot formodning ikkje meiner det, bør du jobbe med korleis du uttrykker deg, for å sei det pent.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Du svarer meg kun på den måten fordi jeg er den jeg er og du har noe imot meg. Ikke for det jeg skriver.
Vis hele sitatet...
Nei, han uttrykker seg på det viset for å demonstrere kor håpløs argumentasjonen din er. Det er retta mot deg, på bakgrunn av det du skriv. Ikkje fordi han har noko imot deg som ein person, men fordi han (med rette) reagerer på håpløs argumentasjon i denne konkrete saka.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hadde håpet vi kunne ha en tolerant diskusjon rundt denne hendelsen jeg fant veldig interessant. Ikke et stand-up show selv om innlegget ærlig sagt var gøyalt.
Vis hele sitatet...
Med tolerant diskusjon meiner du at alle sit i sirkel og nikker anerkjennenade? Eg trur du forveksler sirkelrunk og tolerant diskusjon. Tolerant diskusjon vil sei at vi les argumenta dine, og opptrer sakleg. Ikkje at vi meiner argumenta dine er gode eller legitime.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Uansett er universet noe som fascinerer meg hver eneste dag. Jeg tilbringer av og til dager når jeg er på hytta til å legge meg ned ved siden av bålet å høre på pistringen mens jeg studerer stjernene og alt som foregår på nattehimmelen og gruble over hva som foregår der oppe.
Vis hele sitatet...
“Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?” -- Douglas Adams.

Meir fysikk gjer ikkje verda mindre vakker; tvert imot.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Jeg tror ikke det var aliens i objektet som ble observert. Aliens har jeg sett flere ganger, men kun på film.
Vis hele sitatet...
Kva trur du det er då? Du slo jo kategorisk fast at det ikkje var menneskeskapt!