View Single Post
Når en person endrer atferd slik som TS forklarer er det som regel alltid noe som skurrer. Her handler det om å beskytte seg selv. Virker som folk tror at et forhold betyr at man deler alt og ikke har hemmeligheter for hverandre noe som er BS. Hun hadde aldri innrømt at hun snakker med noen andre.

Hadde jeg hatt seriøse tvil på kjerringen min så hadde jeg snoket og evt keylogget slik at det ikke er jeg som blir fucket når den tid kommer.

Hva er det verste du kan gjøre med noen? For meg er det å leke/ødelegge med følelser. Om hun plutselig gjør det slutt, så sitter TS der og har et knust hjerte.
Kjerringen har allerede etablert følelser for noen andre og kan lett gå videre.

Jeg er en jævla sjalu person. Dette bestemte jeg meg for at ikke skulle ødelegge mitt forhold, så jeg må ofte ta meg seg i nakken å tenke rasjonelt. Det er veldig lett å bli paranoid når noen andre har så stor makt over dine følelser.

Finn ut hva som skjer raskt, hun leker med dine følelser om hun er utro. Folk er utro hele tiden, slik er det bare. Ikke la denne kjerringa ødelegge deg, keylogg og ta kontroll over situasjonen.

Alle disse meldingene om at han vil krenke henne om han keylogger er forståelige, men om TS har en rasjonell mistanke så krenk i vei før hun krenker deg og muligens sender deg langt inn i en depresjon.