View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Først og fremst: Kompisen din har helt sikkert bruker her inne selvom han ikke sier det høyt, og vil se at du snakker om å blande bakepulver i speeden hans. Se for deg selv at du leser at en speeda venn vurderer noe sånt, da ser du hvor langt ute den vennen er. Du er altså langt ute nå og må innse hvor fucked denne speeden får deg til å tenke og gjøre!!! Nei du bør ikke bare speede deg gjennom helga, det er speedhjernen som lurer det, for du veit innerst inne at det ikke blir "aldri mer" om du fortsetter å tillate det å tøye grensa "bare litt" og "bare denne ene gangen" hele tida.

Dra hjem! Ta en valium, ta en lang avslappende dusj, eventuelt les litt til eksamen til du sovner. Spar den andre valiumen til i overimorra når du har nedtur, slutt å heng med folk som tar speed eller andre ting! Faen heller, du har hele livet foran deg og jo lengre du drar den ut jo mindre sjanse er det for at du klarer å få noe som helst godt ut av livet i fremtiden eller komme deg på rett kjøl. Du klarer dette her! Unn deg selv en bedre fremtid og vær sterk nok til å kappe huet av djeveln hver gang han kommer på skuldra og fucker med hjernen din og sier at du vil ha speed igjen. Det viktigste for å slutte er å kutte ut omgangskretsen din, fade de ut, du skylder de ingen forklaring eller si at du er gjennom en prosess du trenger avstand og fred (jeg bare slutta å ta telefonen og ignorerte de på face når jeg slutta å ruse meg. Nothing personal mot dem men en viktig ting for meg for jeg visste at hvis jeg holdt kontakt og prøvde å forklare at jeg slutta ville de prøve å overbevise meg om at vi kunne henge å ta noen øl men jeg trengte ikke ta noe annet, det gikk jo aldri å holde seg til den planen de gangene jeg prøvde det så).

Du kommer til å få inspirasjon når du begynnerå merke hvor mye penger du sparer også og om noen måneder hvor mye bedre du føler deg i hodet og kroppen på de gode dagene. ))

Faen ikke dett utpå mer nå!!!