Tråd: kadafi zaman
View Single Post
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Og bare så det er klart, jeg mener att alle handlinger som dette bør tas alvorlig å skrives om av norsk presse. I så måte er valget i Pakistan også av særlig innteresse da pakistanere utgjør en tredje del ikke ettniske nordmenn

Enig i det Mentalmelt, men syns sammtidig att jeg ikke akkurratt har blitt møtt med så mye vellvilje fra andre her i denne saken
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden skal vi vise velvilje bare for at du skal få poeng for argumenter som ikke henger på greip?

Du blander inn andre saker for å prøve å undergrave en person sine egne opplevelser.

Bare det at du kun har sitert overskriften til en hel artikkel viser at du er ute etter å missforstå med vilje.

Jeg har vært med på mye sykt opp gjennom, men for meg personlig er det ikke de drøyeste situasjonene (sett fra andres synsvinkel) som har satt dypest spor hos meg.
Du prøver å lage en diskusjon basert på en kort uttalelse om én persons opplevelser.
Jeg kan godt forstå at dette er det værste han både har sett og opplevd uavhengig av hva slags tidligere episoder han har vært innblandet i.

Og det er noen punkter du må legge merke til, i en krigssituasjon vil du feks forvente at noen kan bli skutt foran deg og dette er ikke nødvendigvis så sykt som det høres ut, å bli torturert uten noen som helst grunn i ett land hvor det er en reell sjanse for å bli drept kan fort være mye verre en ett dødsfall i krigssone.

Uansett så dømmer du han basert på ett sitat fra en aktør som lever av klikk, i tillegg så fremstår sitatet du viser til litt mer nyansert i selve artikkelen.

For at du skal ha noe som helst troverdighet hos meg så må du vise til hvilke episoder han vært direkte vitne til som er så mye verre.
Ser noen nevner uttøya, noe som er en heftig avsporing spør du meg (hvis han ikke var på øya og var under livsfare selv)