View Single Post
Sitat av Diversity Vis innlegg
Hehe, var vel litt i overkant med 8 stk ja, og det var etter 2 dagers fylla uten mye søvn.... Tar det som en "spark i balla" lærepenge
Søkte på nettet mens søvnproblemene pågikk og det eneste jeg traff på gang etter gang var altså "brain zaps" Ekkel følelse ass.

Skal ha liggende noe benzo/forte om det kommer en eventuell neste gang. (Noe jeg mistenker at det gjør hehe) Takker for tpisene
Vis hele sitatet...
Ja, helt ærlig trodde åsså første gangen noe var alvorlig galt! Virkelig ikke noe jeg unner noen!

Vanskelig å holde seg unna værtfall for meg haha. Og ja ingen problem!

Sitat av Diversity Vis innlegg
Hehe, var vel litt i overkant med 8 stk ja, og det var etter 2 dagers fylla uten mye søvn.... Tar det som en "spark i balla" lærepenge
Søkte på nettet mens søvnproblemene pågikk og det eneste jeg traff på gang etter gang var altså "brain zaps" Ekkel følelse ass.

Skal ha liggende noe benzo/forte om det kommer en eventuell neste gang. (Noe jeg mistenker at det gjør hehe) Takker for tpisene
Vis hele sitatet...
Skjønner godt, første gang jeg merka det trodde jeg noe var alvorlig galt. Tok meg flere timer å sovne. Det er virkelig noe jeg ikke unner noen!

Haha ja, vanskelig å holde seg unna, blitt litt sånn for meg i allefall! Og ingen årsak for tipsene, vell delvis derfor man er her!
Sist endret av urge224; 23. oktober 2015 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.