View Single Post
dette skal sies før jeg sier min mening ang inhalering av alkohol.
jeg har ikke lest noen studier ang dette og hva jeg nå skal si er ren gjetting fra min side, skal du gjøre no så les deg grundig opp først, så tre forsiktig om du skjønner alle risikoene du tar.
som nevnt over her er det helt klart at skyting av alkohol er ren idioti og vil mest sannsynlig drepe deg, så det er sagt.

inhalering etter min erfaring (igjen ikkeno studier som kan backe opp dette), trer inn veldig fort og ga meg ingenting veid opp mot å drikke den samme mengden, som myoxo nevnte ang rødsprit følte vi vi ble litt susete, men ikkeno good feeling, kunne like gjerne spint litt rundt på en kontorstol. dette gikk også over veldig fort..
så hva jeg tror er at det t.o.m kan være tryggere å inhalere enn å drikke m.t.p overdosering, da jeg tror du ville svimeslått deg før en dødelig overdose ville ha skjedd, etter min korte selvprøvde erfaring.

men bottom line, absolutt ikke verdt det uansett, drikk det og du får hvertfall en følelse du ikke ville fått ved å spinne rundt i en kontorstol.

og som flere poengterer, ikke vær idiot og etterlign noe du ser på en yt video el leser om et el annet sted, for alt vi vet lever vi bare en gang, så ta deg tid å gjør research før du driter deg heftig ut.
Sist endret av Munted Artist; 23. februar 2019 kl. 18:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.