View Single Post
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Trening i tillegg til disse tilskuddene vil nok hjelpe godt. Hvis angsten er selvtillittsrelatert så hjelper det ihvertfall godt med trening.
Vis hele sitatet...
Har ingenting med selvtilitten å gjøre, vet ikke hvordan jeg skal si de, men folk blir fort tiltrekt av meg, og jeg får alltid mye oppmerksomhet, men jeg liker ikke å vere midtpunkt. Føles som one-man-show, uansett hvor jeg går er alle øyer og ører på meg, ved drikking, elsker jeg dette

Liker helst å sitte inne one-on-one, har et utrolig stort ønske om å forandre det, ettersom venner sier jeg har et luksusproblem, hadde vel dette vert gull...


Sitat av Rottegift Vis innlegg
sexploit: Døgnrytme? Sjekk ut 5-HTP. Det er etter min mening det beste mot angst og depresjoner. Valerinarot (helsekosten) funker på enkelte, og inneholder også noe GABA.
Vis hele sitatet...
Utrolig morsomt at du nevnte Valerina, jeg tok nemlig 3 tabeletter Valerina Natt, før jeg la meg i går, og hvilket energi kick, samt komfort og humør blandt folk jeg har hatt i dag!

Jeg liker dette, men jeg er redd om jeg tar det igjen i dag, kommer et eller annet i ubalanse, og jeg får nederlag i morra, siden det føles som jeg fant den hellige gral i dag.



Døgnrytmen, er vel bra... legger meg i 11-12 tida, og står opp 7:30-7:45 hver morra(drit trøtt om morra'n, men ikke i dag etter valerina )
Har meldt meg på som subscriber på sleepwarrior, og lært det meste om søvn, og gjør det triksene som trengs, men er trøtt om morra'n uansett.
Jeg mistenker søvnapeè, jernmangel eller vinterdepresjon, alle symptomene beskrivd til disse, er lik mine.