View Single Post
Har lest igjennom hele tråden, men må si meg litt grønn på en del her, så da spør jeg dere som "kan" en del om dette.

Jeg har alltid vert litt sjenert, men etterhvert etter ungdomskolen, har jeg saktens fått sosial angst.
De siste 3 åra har jeg drukket, veldig tungt hver helg, faktisk fra slutten 2008 til skrivende stund, har jeg drukket fredag og lørdag hver eneste helg, jeg drikker vanligvis 700ml pr kveld.
Jeg kjenner humøret, energien og konsentrasjonen forsvinner betydelig...jeg spiser ikke grønnsaker, men har truet meg selv til å like fisk og brokkoli i år(fornøyd)


Har gjort en kraftig research ang. vitaminer/mineraler/syrer, og har laget meg en mening om at vi SKAL inta dette i naturlig form, etter mye research på evolusjonen og hvordan vi er utviklet, derfor har jeg søkt opp og kjøpt 100% ren juice av "superfrukter", uten noen tilsettninger! Har nå Acai, Noni, Manosteen og Goji juice(Bruker kun EN av dem, ellers blir det smør på flesk, så får jeg se hvem som virker best)
Tar også Møllers Tran i skje, jeg brukte Vitamax i telfelle, jeg manglet noe fra juicen, men jeg får vondt i magen av piller/tabeletter(magesår), naturlig form sier jeg bare, slik vi er ment for.

Så langt kan jeg si jeg føler et bedre "velvære" i kroppen, men det overnevnte har ikke blitt stort bedre...

Er det noen som har forslag til hva jeg bør prøve, går utifra at GABA kunne hvert en idè.



Nei, jeg kommer ikke til å kutte ut alkohol, jeg skal prøve å kutte ned inntaket pr. kveld litt, men slutte gjør jeg ikke.
Noen andre stoffer enn alkohol eller nikotin bruker jeg ikke. Får kansje i meg litt koffein fra Matcha teen min, samt blandevann.


Har ikke trent siden juletider, men har bestemt meg for å starte, når jeg får noen ting på plass, har fått proteinpulver, med diverse viktike mineraler i, etter å forklart akkurat min situsjon til trener, som jeg skriver her.



Har prøvd Gerimax, som nevnt tidliger inneholder ginseng++, men absolutt INGEN effekt på meg.
Sist endret av TylerDurden; 2. mars 2010 kl. 21:45.