View Single Post
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Jeg hadde et innlegg her den 29 desember ang Rivotril abstinenser. Jeg gikk på de i 12 år. Alt i fra 0,5-6mg om dagen. På slutten var det kun 0,5. Jeg har aldri misbrukt dem, men fortsatt er jeg så utrolig syk nå. Jeg begynte å bli dårlig mens jeg trappet ned, og for 3 uker siden sluttet jeg helt. Har vel hatt alle symptomene som Felleskatalogen nevner. Jeg fikk Sobril av legen min for å hjelpe meg når det er som verst. Jeg ligger ikke og rister på sofaen lengre sånn som jeg gjorde. Jeg er syk på en annen måte nå. Voldsomme spenninger i hodet. Som om det strammer. Tåler ikke mye lys og høye lyder. Dotter i øra. Masse angst og noen ganger er det som om jeg skal tippe helt over og bli sinnsyk rett og slett. Jeg er svimmel om man kan kalle det det. Jeg må ofte holde meg fast når jeg går. Det går helt rundt. Fortsatt kramper i legger og lår. Jeg er så sliten og så trist :-( Jeg fungerer jo ikke noe særlig. Virkelighetsforståelse er ofte ikke tilstedet. Jeg klarer ikke å føle noe ordentlig. Klarer ikke å tenke klart. Jeg vet at det er noe som kan vare lenge, men det kan vel ikke være som det her så lenge? Legen pluss noen til, har sagt 2-3 måneder. Så roer det seg. Jeg tar ikke mye Sobril nå, så det er jo positivt da. Før trengte jeg mer. Jeg tenker at siden dette endrer/utvikler seg, er det tegn på at det kan skje blir bedre også? Er det NOEN som kjenner seg igjen? Jeg orker ikke å høre at dette varer i flere år. Jeg er helt utslitt :-(

Det skal også sies at Sobrilen kan brått fungere på 2 minutter, noe som får meg til å tro at det kanskje ikke er den som hjelper, men at ting slipper litt taket. Jeg klarer også å spise nå. Svelge uten å tro jeg skal dø
Vis hele sitatet...
Hei. Jeg leste akkurat igjennom hele tråden og jeg synes at du er meget lite bitter (noe som er bra) og har fokus på å bli frisk. Det er et bra utgangspunkt og en bragd i seg selv.

Jeg ser noen nevnte at du kanskje kunne skrive dagbok her på freak, med det så mente de at du kan fortelle hvordan dagene dine er, her i denne tråden. Det hadde vært interessant å lese en oppdatering ifra deg også kan det jo hjelpe litt for deg å fortelle om det. Og du kan selv lese om progresjonen. Håper virkelig du holder ut og prøver og prøver. Veldig bra jobba så langt. Mvh
Sist endret av why_not; 15. januar 2017 kl. 13:46.